Name:
Location: Södermanland, Sweden

Jag är en vimsmaja fast jag har hjärtat på det rätta stället. Tycker om allt som gör livet värt att leva. Är oftast en glad mamma Har två barn, fast egentligen har jag bara ett. Gubben är min tösen är min sambos. Jag läser på högskolan och har endel år kvar där. Har tänkt att jag ska bli lärare om jag inte ger upp under årens gång. /* I´m absentminded but whith a heart of gold. I love everything that makes life worth while. I´m a happy mother, whith two kids, but acctually only one of them are mine. The litel man are mine and the sweetgirl my blokes. I studie to bee a teacher, but i dont know if I can stand the pressur.*/

Sunday, February 05, 2006

Den elaka tandläkaren hemsökte mig om nätterna i hemska mardrömmar. Där stod han i en upplyst korridor, med gummihandskar och ett tandläkarredskap i en av händerna... Jag vaknade kallsvettig och ledsen, mina taninga ben bar mig inte alltid efter dessa drömmar så jag var tvungen att samla mig lite och sedan i ett huj rusa in till mamma och tryggheten... Mamma sov som en prinsessa, med sitt långa lockinga hår. Jag kröp ner brevid henne och makade ner min kudde och svepte om mig täcket. Phuuu Nu kan väl inte tandläkaren nå mig...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home