Name:
Location: Södermanland, Sweden

Jag är en vimsmaja fast jag har hjärtat på det rätta stället. Tycker om allt som gör livet värt att leva. Är oftast en glad mamma Har två barn, fast egentligen har jag bara ett. Gubben är min tösen är min sambos. Jag läser på högskolan och har endel år kvar där. Har tänkt att jag ska bli lärare om jag inte ger upp under årens gång. /* I´m absentminded but whith a heart of gold. I love everything that makes life worth while. I´m a happy mother, whith two kids, but acctually only one of them are mine. The litel man are mine and the sweetgirl my blokes. I studie to bee a teacher, but i dont know if I can stand the pressur.*/

Wednesday, February 01, 2006

När lilla fröken var liten belv hon illa behandlad av sin tandläkare. Han var en stor karl med enorma glasögon och ett präktigt munskydd som sig bör. Han tvingade ner den späda flickan som envist knep igen munnen. Han höll henne fast så hon fick stora blåmärken på armarna, han bände upp hennes lilla mun, allt för att kunna göra den rutinmässiga undersökningen. Hennes trygghet fick inte stanna kvar i rummet, tårarna forsade ned för hennes kinder... mamma, mamma.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home